torsdag 1 maj 2014

Städat och härligt!

Alltså ibland finns det inget bättre än när man i lugn och ro (läs: helt själv) fått mycket gjort!

Igår tokstädade jag hela köket.
Strök och hängde  upp gardiner, jo jag har inte haft några gardiner i köket sedan jag tog ner julgardinerna! Har letat efter nå nya snygga gardiner men nu (äntligen) gav jag upp och satte upp några gamla jag hade!

Strök dukar och la på bordet och skänken.

Målat en list i köket.

Skrubbat spiskåpan till den gamla vedspisen.

krypit på alla fyra med dammsugaren.

Ja nu är det helt enkelt så där härligt städat i köket och det är sååå himla skönt!

Och man känner sig så nöjd över sig själv över allt man fått gjort! 
Klapp på axeln!

Men nu ska jag fortsätta måla den där listen, en omgång med grundfärg räcker inte  =) 



Ha en underbar dag! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar