tisdag 10 juni 2014

Godmorgon bloggen!

Ja men godmorgon på er!
Nu är man uppe tidigare än vanligt då det vankas jobb.
Ska jobba hela veckan vilket känns skönt =)
Ett stort plus denna morgon är att jag inte sov över. .som jag gjorde igår.
Jäklar vad stressigt det vart!
Och om det blir stressigt på morgonen blir jag på dåligt humör, men det går ju självklart över efter stund =)

Igår så beställde jag biljetter till ett evenemang i Stockholm plus bokade hotell =)
Detta ska bli riktigt roligt!!
Är något jag har velat göra länge!
Synd bara att jag måste vänta ända till hösten bara..
Vad det är kommer jag avslöja i ett inlägg längre fram =)

Bilder och vad vi hittade på uppe i stugan kommer i ett inlägg ikväll, men nu ska jag gå och väcka Nova =)

Ha en underbar dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar