fredag 13 juni 2014

Hallå!

Nu är en arbetsvecka slut!
Har varit en intressant vecka må jag säga!

Fick förlängt i tre veckor till.
Så den inplanerade trippen till stugan fick bli inställd =/
Fredde gick på tre veckors semester idag och även Nova gick på ledighet från dagis.
Så dom får vara lediga utan mig, vilket känns himla tråkigt då vi hade planerat in en massa roligt.
Men det finns inte på kartan att tacka nej till att arbeta.
Och det kommer bli nyttigt för Fredde att vara hemma med Nova själv.

Idag har jag även joggat, fy tusan så härligt det var! =)
Oftast brukar jag ha sällskap när jag går rundan på jobbet men idag var dom flesta lediga då det har varit skolavslutningar.
Och har jag sällskap vill jag inte jogga, tycker att det är lite pinsamt faktiskt att jogga/springa inför folk.
Men idag var jag ju ensam så då gällde det att passa på =)
Och det gick riktigt bra! Orkade mycket längre än vad jag trodde =)

Bjuder på lite jobb bilder! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar