söndag 15 juni 2014

Brrr!

Nova väckte mig klockan fem igår morse och då var det bara 3 grader varmt! 
Vi var ut  några svängar men jag blir så himla frusen!

I fredags fick besök av Hägge och nu var inte Nova "rädd" för han längre =)

Efter att jag hade nattat Nova gick jag och la mig soffan en stund medans karlarna satt i köket och surra men jag lyckades ju somna och Fredde väckte mig tjugo över tio och då var det bara förflytta sig till sängen. 

Annars så igår for jag, Nova och mormor till Matfors en sväng för lite handling.
Men innan passade vi på att stanna på Dannes för en mjukglass, den första för i år och åh så gott det var! =)

Men nu till annat!
Dom ska ju tråkigt nog stänga elbutiken i Matfors så jag passade på att svänga in en sväng där i veckan då dom har utförsäljning.
Och jag kom hem med en ny Wave maker, min gamla börjar balla ur. Men det är inte så konstigt då jag fick den av min förre detta pojkvän för sisådär 10 år sedan(!!!!!).



Och sedan passade jag på att köpa dammsugarpåsar, det är ändå en ganska dyr grej men nu kostade en förpackning bara 50 kronor. Men dum som var jag var köpte jag bara ett paket så jag får nog svänga in en gång till och köpa på mig en massa.
Är inte så lätt att hitta påsar till våran dammsugare, så gammal är den! Men den funkar!


Idag har jag bäddat rent i sängarna och tokstädat Novas rum inför hennes ledighet! 
Och tvättat och hängt kläder.
Men nu ska jag nog slappa lite resten av dagen då det vankas arbete imorgon igen. Blir 8 veckor arbete nu. Känns bra för plånboken =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar