söndag 22 juni 2014

Midsommarafton!

Ja midsommarafton bjöd på ett riktigt skitväder.
Kallt och blåsigt!

Vi åkte upp till Freddes föräldrar och käkade midsommarlunch där.
Senare åkte vi till Kälen för att gå på medeltidsmarknad.
Vi löste in oss, gick ett varv runt marknaden sen åkte vi hem.
Var på tok för kallt.

Hittade en fin askkopp till mamma alla fall.


När vi kom hem gjorde jag dessert som vi skulle ha med oss till grannarna på kullen då vi blev bjudna på mat där =)
Jag var nog inte på det bästa "humöret" då jag hade sovit dåligt och händelserna dagen innan fortsatte att eka i mitt huvud.

Efter åtta åkte jag och Nova hem för det nalkades sovtajm för Nova.
Och jag hamnade i säng jag också inte så långt efter.

Ja det  var den midsommaren de!
 

Nu hoppas jag verkligen att det blir sommarvärme snart!
Känns mer som höstväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar