fredag 11 juli 2014

Fredag kväll!

Har haft "spa" här hemma på kvällskvisten.
Tagit en lååång dusch, rakat benen, målat naglarna, filat och smörjt in fötterna och smörjt in mig med underbara body butter från Body Shop.
Så nu känner jag mig så där härligt fräsch =)

När jag kom hem från jobbet var min bror och brorsdotter här så Nova hade lekkamrat i några timmar så hon var riktigt nöjd =)

Hon var dock väldigt skojig imorse när jag lämnade henne på dagis..så här lät konversationen mellan Nova och fröken:
-"mamma ska åka på jobbet"
-"jaha, vad jobbar mamma med då?"
-"usch!  Mamma kör baaajs! !"
Fröken tittar lite konstigt på mig och jag får ju säga att det stämmer..ibland..

Träffade även på en gammal klasskamrat från  transport uppe på tippen..som jag inte ens såg..så det är ju tur att det finns Facebook...
Så jag fick dra och surra lite skit med han och bli lite uppdaterad om några andra gamla klasskamrater =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar