torsdag 25 september 2014

Hallå!

Var meningen att det skulle komma upp ett inlägg igår kväll med del 3 av Novas rum. .. men... soffan var väldigt skön att somna i redan innan klockan nio.
Får bli ikväll istället =)

Fredde tatuerade sig ju som sagt igår och jag har ju varit såååå nyfiken  på hur det blev.
Så imorse när jag vaknade kunde jag inte låta bli att lysa lite med mobilen så jag kunde se en del av tatueringen alla fall.
Och det jag såg var riktigt bra =)
Ska bli kul att se den i sin helhet och i dagsljus =)

Idag är det jobb på schemat som gäller.
Sen ikväll ska jag gå igenom räkningarna och se vad totalen hamna på.
Ska även pyssla på lite i köket eftersom i ett av paketen jag plockade ut innehöll lite inredning just till köket.
Även en väggtext. Får se om jag kan få till det själv..har faktiskt blivit duktigare på att fixa sånt själv nu! Förut fick Fredde hjälpa mig med precis allt då jag är så osäker på mig själv och inte tror att jag kan. Men som sagt det börjar bli bättre =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar