tisdag 2 september 2014

Lite nytt!!

Har äntligen införskaffat mig en Body Mist från Victoria´s Secret!
Det vart Vanilla Lace. Älskar verkligen doften av vanilj!



Hörde även på radion för ett tag sedan att män tydligen dras till kvinnor som doftar just vanilj. Men på min karl funkade det inte kan jag säga.
Fredde tyckte den var äcklig! 
Så den har kanske inte blivit använd så där jätte mkt precis!


Vart även en spontan köp av mobilskal. Har inte haft något till den mobil jag har nu och efter att ha tappat den i golvet/backen otaliga gånger så börjar den se lite sliten ut i hörnen så det var dags med ett skal. Kostade typ ynka 39 kronor. Det får duga!



2 stycken ljuslyktor som jag hittade på rea. Passar perfekt då jag kör på lite orange detaljer i vardagsrummet nu till hösten.
Vart en väldigt fint skimmer av dom =)


Och så har det blivit lite inköp till Nova också.
2 tröjor och två par leggings.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar