torsdag 9 oktober 2014

Hejsan!

Och så kom regnet återigen! *suck*
På ett sätt så är det ju oerhört mysigt med regn, till en viss del.
För mig är det mysigt med regn om man ligger i en husvagn nån stans mitt i sommaren och hör hur det smattrar på taket eller om man sitter ute på en veranda med en mysig filt.
Men regn är absolut inte trevligt när det redan har regnat i ett dygn non stop!
Jaja, nog om vädret!

Idag var det igentligen tänkt att jag och Nova skulle sticka till grannarna på kullen för att gratta Linus som blev tre år igår men vi väntar tills imorgon istället så Fredde kan följa med =)
Så jag har bland annat slagit in paket idag, gick si så där...stort paket och för litet papper...ni vet nog hur det slutade =)

Idag har jag jobbat på som vanligt, har dock inte varit på mitt vanliga humör. Har mest varit för mig själv men vi har alla dom dagarna dom man inte känner sig vidare social.

När jag hämtade Nova på dagis efter jobbet så syntes det på henne att hon inte var allt för pigg och hon har mest legat sen vi kom hem.
Så jag tog tempen innan hon gick och la sig och det var liiiiite lite feber.
Så vi får se imorgon bitti hur hon är om det blir dagis eller inte.
När Nova blir "sjuk" vilket nästan aldrig händer får hon pytte lite feber och sen dagen efter är det borta så vi får hoppas på att det är så nu också =)

Men nu börjar det dra ihop sig för läggdags! 
Ha de gött!!

Novas rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar