söndag 5 oktober 2014

Stugan!

Ja eftersom jag glömde laddaren till mobilen så kunde jag varken blogga riktigt eller knäppa ett endaste kort förutom det jag tog då vi var på väg.
Sen dom stackars inlägg jag fick upp hamnade ju långt bak i "flödet"?!?!
Vet inte hur det gick till som?

Jaja!
Lite kort om semestertrippen!
Stuga som ligger i Kaxås,Jämtland ägde min farmor och farfar men med tanke på deras ålder så har dom ingen större ork och intresse till att åka till stugan längre så nu har mina föräldrar tagit över den.
Så det vart mycket snack om inredning och diverse då stugan ska få en makeover.
Men annars så gjorde vi inte mkt, var ju inte där så länge heller men vi var iväg på en loppis där jag passade på att köpa lite leksaker som Nova kan ha i stugan så man slipper släpa med sig så mycket varje gång.
Tog även en liten längre promenad och Nova var jätte duktig och gick hela vägen =)
Nova sköter sig riktigt bra när vi är i stugan.
Inga problem att sova och inget gnäll om att hon vill åka hem och i bilen funkar det utmärkt. Hon sover ju oftast bort en timma men sen så har man ju den där underbara lilla manicken...den där bärbara dvd:n! 

När vi kom hem har jag hunnit tvätta,vikt tvätt,tvätta lite mera och vikt lite mera..hängt upp dagis kläderna för den kommande veckan på galgar.
Duschat själv och badat Nova.
Och spelat Bingolotto. Ingen vinst denna gång heller!

Men nu är det snart dags att hoppa i säng, har redan gjort kvällsskrubbningen av ansiktet..så ja..det var de det!


Och inte en enda bild!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar