torsdag 9 oktober 2014

Toastställ!

Jag tycker det är så jäkla sjukt att jag fick ett sådant ha begär efter denna:

Bildkälla
 Jag tror det beror på att jag alltid tyckt att det sett så "lyxigt" ut på någe vis när jag ser dessa toastställ på filmer.
Men nu när jag faktiskt för en gångs skull tänkt till (händer allt för sällan) så är den ju briljant! 
För när man rostar bröd hemma så kanske man lägger dom på en tallrik eller i en brödkorg eller direkt på bordet och då blir det ju alldeles fuktigt och dom blir ju mjuka!!!!!!!!! Hallå!!! Lingonboll Henny! Att du aldrig har tänkt på det! DOH!
För dom borde ju hålla sig så där härligt torra och frasiga i detta ställ???!!!

MEN! Ja det var ett men med här också. Priset. 229 kronor. Tyckte det var lite dyrt. Det är ju jäkligt snygg och ser ju rejäl ut. Men om jag skulle berätta för Fredde att jag köpt ett toastställ för 229 kronor och frakt 69 kronor på de.
Ja, han skulle ge mig den där blicken jag får till och från som undrar om jag verkligen är riktigt klok...

Men alla får väl drömma. Och inatt kommer jag drömma om den perfekta torra krispiga brödet som vilar vackert i sitt toastställ....


Klicka på länken om ni vill beundra på nära håll LÄNK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar