torsdag 2 oktober 2014

Vilka bloggar läser jag?

Ja vilka bloggar läser jag då?

Tänkte göra en lista med dom bloggar jag läser och varför =)
Denna lista innehåller kända bloggerskor!

BILDKÄLLA
  • Kissies, jag läser hennes blogg för att hennes liv är så långt ifrån mitt liv man kan komma och det är just därför det är så roligt att läsa. Jag tycker att hon är en riktigt bra bloggerska som uppdaterar många gånger om dagen, och det är bra variation i inläggen. En del djupa inlägg och en del ytliga. Men ytliga inlägg har ju dom flesta även jag! =) Sen gör hon riktigt snygga videobloggar! Hennes blogg hittar ni här LÄNK 

BILDKÄLLA
  •  Dessies blogg. Började läsa hennes blogg ganska precis då hon vart gravid. Och denna stackars tjej får verkligen mycket skit i kommentatorsfältet. Ibland blir man verkligen mörkrädd när man läser vad folk sitter och skriver till en människa dom inte känner. Men det har varit roligt att följa hennes resa som ung mamma och toppbloggare. Hennes blogg hittar ni här LÄNK
 
BILDKÄLLA

  • Izabella Fröberg. Hennes blogg började jag läsa då hon var en av programledarna på vakna med NRJ. Hon har en hälsosam inställning till både mat och träning och man får en massa tips. En riktigt klipsk tjej.Kunde dock uppdatera lite mera. Hennes blogg hittar nu här LÄNK
Ja detta är bara ett några utav alla bloggar jag läser. Kommer fler vid ett annat tillfälle. 
Förresten har ni nå tips på några manliga bloggare??? Kom på att jag läser inte en enda blogg som drivs av en kille/man!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar