tisdag 18 november 2014

Monster Jam!

ja hur var det nu då på Monster Jam?

Ja vi stack hemifrån strax efter klockan nio. Stannade och käkade lite brunch också.
Att faktiskt få åka i bil och sitta fram var en lyx i sig. Jag och Fredde kunde prata och bara vara.

Vi kom fram till Solna vi halv ett tiden. Men där började kaoset!
Friends Arena är stort. JÄTTE stort!
 Men nå parkeringar fanns det då inte. Dom är inte färdigbyggda fören 2015.
Så vi fick ju göra som alla andra det vill säga parkera hur som helst.
I biljetterna så ingick Pit Pass och det betyder att man få gå runt och titta på bilarna och träffa chaufförerna. 
Freddes absoluta favorit Grave Digger fångade ju så klart hans intresse. 
Jag tyckte faktiskt inte att det var så skoj..var mest bara trångt så det var jätte svårt att ta några bra bilder.

Sen så hade vi faktiskt riktigt bra platser, så jag får ge mig själv en klapp på axeln för det =)
Ljudnivån var ju självklart väldigt hög och ibland önskade jag att jag hade haft med mig öronproppar, snacka om att känna sig gammal!

 Det var nästan 35000 åskådare på plats. Så mycket folk har jag aldrig varit med om, så det  var ganska på mäktigt.

Det var riktigt underhållande och det är något vi kommer att åka på nästa år igen. Men då tar vi med oss Nova =)

Vi bodde på scandic hotell, järva krog och det dög hur bra som helst med tanke på att vi bara sov och käkade frukost där.
Älskar ju hotellfrukostar, är ju bland det bästa som finns.


Jag och Fredde hade en riktigt bra helg då vi fick rå om varandra och Nova hade det jättebra med Mormor och morfar =)


Jag bjuder på några dåliga mobilbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar