söndag 21 december 2014

JUlen är hääär....snart!

Ja julen närmar sig med stormsteg och det är mycket som ska hinnas med innan dess.

Idag var jag, Nova och mamma/mormor och hälsade på min mormor.
Sen så var det meningen att jag skulle ut på Birsta och inhandla som sista julklapparna (till mamma,pappa och ena brorsan) och sen åka och lämna en julklapp.
Men det strulade till sig lite så jag fick åka hem istället.
Så jag och Nova satte upp granen och pyntade den.
Och när vi var ganska så precis klara med det kom min bror och brorsdotter och hälsade på så dom små damerna fick leka loss totalt utom ett avbrott för mat då så förstås. Det var hemmagjord pizza idag.

Men nu börjar klockan att dra ihop sig så det är dags för mig att hoppa i säng då det vankas jobb både måndag och tisdag för mig....hur ska jag hinna med mig??



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar