söndag 28 december 2014

Trotsade kylan!

Vi trotsade kylan (-20) och klädde på os ordentlig för lek i snön och så invigde vi åkmadrassen vi köpte igår på xxl.

Trodde Nova skulle bli kinkig efter bara en kort stund men vi fick tjata in henne efter över en timma.

Fredde drog igång skotern också så Nova åkte som en toka. Jag och Fredde fick turas om att köra.

Sen så har jag tvättat under tiden, det är ju ändå söndag =)
Har två tre maskiner kvar att köra sen så slipper jag bry mig om det i en vecka.

Sen ikväll efter att Nova har lagt sig ska jag och Fredde åka in till Willys och Storhandla.
Mamma får komma ner och glo på tv under tiden. Nova brukar ju aldrig vakna så det blir inte mkt till att vara barnvakt.

Imorgon vankas det jobb igen. Blir jobb måndag och tisdag sen blir vi lång lediga igen *skönt*.

Ska även börja planera lite för Novas kalas här i Januari =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar