onsdag 14 januari 2015

Fru Jansson!

Ja i lördags vart jag fru Jansson!

Fredde friade i september då vi firade att vi hade varit tillsammans i 7 år.
Vi bestämde på en gång att vi inte skulle ha ett stort bröllop utan det var bara jag,Fredde,Nova och våra föräldrar. 

Fredde ville gärna gifta sig i Torps Kyrka så det gick bra för mig.

Jag hade ingen brudklänning, det är ju liksom inte min stil.. utan en kjol och blus bara.

Själva vigseln gick fort och sedan åkte vi hem till Freddes föräldrar där hans mamma hade gjort i ordning en jätte fin 3-rätters middag och så var det bröllopstårta på det. 

Det var ju ett jäkla oväder på våran bröllopsdag så det var inte så kul att köra hem...japp vi åkte hem ingen svit på södra här inte =P

Jag är nöjd med vårat bröllop då det reflekterade hur vi är som personer och jag behövde inge pompa och ståt.

Sen så höll vi allt hemligt. Vi berättade för våra föräldrar på jul sen så fick folk veta då jag ändrade civilstatus på facebook, ganska nördigt faktiskt =P

En mini bröllopsresa tar vi i Juli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar