måndag 16 februari 2015

En liten lista.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Hmm..då var jag 17 år. Så då gick jag i gymnasiet och längtade efter att bli 18! Var tillsammans med min förra kille A då. Bodde fortfarande hemma men var som mest hemma hos A. Festade ganska så mycket. 


2. Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan var jag arbetslös, precis som nu..börjar bli ett mönster..

Nova gick 15 timmars på dagis. Så ja..jag gjorde inte så mycket kan jag väl påstå =P

3. Fem snacks du gillar:
*Kex chocklad

* Djungelvrål
* Lakritsnappar
* Ostkrokar

* Glass

4. Fem sånger du kan hela texten till:
* Demons - Imagine Dragons
* Heaven - Bryan Adams
* Poison - Alice Cooper
* TNT - AC/DC
*Bitch - Meredith Brooks
Och en maaaaasssaaa fler.

5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
* Dela med mig till familjen.
* Bygga ett helt nytt hus.
* Köpa min drömbil och Fredde får självklart sin drömbil.
* Resa.
* Shoppa och spara.

6. Fem dåliga vanor:
* Är för mesig..
* Är för snäll..
* Äter för mycket skit och på helt fel tidpunkt.
* Sätter mig själv sist.
* Kan bli långsur..


7. Fem saker du gillar att göra:
* Vara med familjen.
* Ha egen tid.
* Se på film/tv-serier
* shoppa.

*Läsa böcker
*  Jobba

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* mini kjol, dom dagarna är förbi..
* Tantkläder.
* Kom inte på någe mer just nu..

9. Fem favoritleksaker:
* Min mobil.
* Datorn.
* Smink.
* Crossen.
* Bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar