fredag 6 februari 2015

Fredag!

oj vad jag blir virrig på fredagar nu.
Eftersom jag är arbetslös och Nova går numera inte på dagis på fredagar och en karl som är ledig varje fredag så tror jag att det är lördag.

Så varje fredag tycker jag att det är ovanligt mycket trafik för att vara lördag..tills jag kommer på att det är ju fredag.

Idag så gick jag och Nova ut tidigt på eftermiddagen. Hon var nog före nio till och med.
Har ju varit ett sådant fantastiskt fint väder idag, solen lyser och det har varit väldigt varmt. 
Nackdelen är ju att man blir blöt fort eftersom man far och kravlar i snön mest hela tiden.

När vi kom in fick Nova se en film så jag fick diska och städa undan lite, bra med den där tv:n. Funkar väldigt bra som hjälpmedel =P Plus att Nova fick passa på att vila lite.

Fast jag gjorde något väldigt spännande till frukost idag...banan pannkakor!
Vart faktiskt riktigt gott. Det var en amerikansk variant så dom blir väldigt fluffiga.

Tog dock ingen bild eller så men det kommer, för dom där pannkakorna kommer jag att göra fler gånger då till och med Fredde åt och han gillar inte ens bananer.

Men nu har vi målat och badat så nu inväntar vi mannen i huset då han drog iväg med fyrhjulingen på släpet då den skulle på service.

Ikväll får Fredde egentid då jag ska iväg till Ida och hälsa på, länge sedan vi träffades nu så det var på tiden =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar