lördag 21 februari 2015

Lördag!

Igår skickade jag iväg Fredde och Nova till Ljungaverk där dom fick spendera natten hos Freddes föräldrar då jag skulle ha tjejkväll.

Vi hade knytis. Så det vart pizza till middag, marängsviss(stavning??) till efterrätt och en jäkla massa snacks sen.
Jag hade även doppat jordgubbar i smält choklad, mumma!

Då vi alla är småbarnsföräldrar så var det bara skönt att komma bort och surra lite tok från förr.

Strax innan klockan ett på natten hade alla åkt hem och jag varvade ner lite innan jag gick och skalla kudden.

Och till morgon har jag städat undan gårdagen och passat på att chilla innan familjen skulle komma hem.
Vilket dom gjorde väldigt tidigt. Redan halv elva var dom hemma.


Ikväll är det Freddes tur att dra iväg på lite skoj då han ska iväg på firmafest på nöjeshallen. Så jag blir chaufför ikväll.

Nä nu börjar det bli dags att fundera ut middagen för idag..jag ska ju skjutsa fredde vid middags tid till stan så jag vet inte riktigt hur jag ska planera in det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar