söndag 15 februari 2015

Söndag!

Tack gode gud så vände Novas humör till det bättre efter en halvtimmes sömn.
Igår var vi bortbjudna till min moster på 3 - rätters middag.
Först var det tunnbrödskorgar med räkröra.
Och till middag var det hasselbackspotatis med en fläskfile gratäng. (Det roliga var att vi hade ätit exakt likadan mat i fredags och till lunch igår haha!
Den så var det panacotta till dessert.

Nova skötte sig jätte bra borta och hon lekte jätte mycket med min yngsta kusin, Joel.

Vi kom hem vid halv tio tiden och det var bara att lägga Nova direkt då hon hade somnat i bilen.
Fredde somnade ganska så snabbt i soffan medan jag låg och slö glodde lite på tv..kommer inte ens ihåg vad det var jag tittade på faktiskt...

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, är lite "kyligare" idag ute men inte hindrar det oss blir en sväng ut sen med lite pulkåkning.
Sen så ska ju jag tvätta också, är ju liksom söndag.

Jaja,höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar