lördag 14 februari 2015

Gud ge mig styrka!

Ja så känns det verkligen idag!
Från att bli väckt så där okristligt tidigt till en unge som bara gnäller.
Gnällde då vi var inne.
Gnällde då vi var ute.
Gnäll och grin och en mamma som också bara vill sätta sig ner och grina.

Men nu är vi inne..har parkerat barnet framför tv:n med korv och bröd och här sitter jag nu och knappar och njuter av att det gått 5 minuter utan gnäll..

Sen att vi är bortbjudna på middag också ikväll gör mig lite matt...får hoppas att Novas humör har skiftat till det bättre.

Men just nu känner jag att jag skulle behöva en break. Var längesedan Nova sov borta nu och ärligt skulle det inte vara helt fel om jag kunde skicka iväg både dotter och man så jag fick vara helt själv och ladda batterierna.

ja då har en småbarnsmamma fått gnälla av sig...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar