fredag 6 mars 2015

Till Mobilen!

Okej,,dom är inte nyinköpta men jag kom på att jag nog inte har visat dom i bloggen..eller har jag??






Alltså jag har verkligen en förkärlek till dödskallar och nitar.
Men jag tycker det är snyggt, annars skulle jag nog inte ha tatuerat in en stor dödskalle på min kropp =P

Men nu när jag har dessa snyggingar till min telefon så vill jag ju inte köpa nån ny mobil. Brukar byta telefon vartannat år och till sommar är det igentligen dags. Men eftersom telefunken funkar utmärkt så tänkte jag strunta i det. 
Men självklart upptäckte jag en pytte pytte liten skada på skärmen. 
Men jag stoppar huvudet i sanden och struntar i det.

Både skal och "mobilväska" köpte jag på fyndiq och då var de dom sista exemplaren. 
Men skalet fanns i en massa olika färger på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar