tisdag 10 mars 2015

Tisdag 10/3

Godmorgon Tisdag!

Idag blir det 5h för Nova på dagis och medan hon är där ska jag åka in till stan och knäppa ett nytt kort till mitt nya körkort.
Eftersom jag bytte efternamn då jag gifte mig måste jag ju skaffa ett nytt körkort. Och jag har liksom inte fått fingrarna ur att vara iväg och knäppa kort men nu så ska det ske. Men jag hatar att knäppa kort till till pass och körkort. Blir alltid så jäkla fult...jaja..

Ska även till tippen en sväng för att snacka om ett sommarjobb. Men det är inte på mitt gamla jobb utan hos ett annat företag som håller till där uppe.
Så det ska diskuteras lön och sådana saker. 
I början när man jobbade var man ju så feg just runt det här med lön. Men med åren har jag blivit mer självsäker och låter mig inte luras. 
Skulle även behöva gå en sväng på birsta får se om det hinns med eller om jag får ta det en annan dag.


Wish me luck in the photobooth!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar