onsdag 29 april 2015

New in - Skor.

Ja jag köpte ju skor igår.
Jag åkte på Intersport då jag tycker att man får bättre hjälp där.
Fick hjälp av en jätte trevlig kille som fick mig att springa på deras löpband så att han kunde se hur jag satte ner fötterna.
Att mina fötter lutar inåt det vet jag redan då det syns tydligt på alla mina skor och det var väldigt tydligt på filmen när jag sprang.
Så ett par skor med bra stöd och bra dämpning var det bästa för mig. 
Provade en hel del skor kan jag säga. Men som vanligt var det dom första par skor man prövade som fick följa med hem.

Och förutom att jag går med fötterna inåt (vilket jag redan visste) så fick jag även veta att jag är plattfot på högerfot, jag har breda fötter och att så är min högra fot längre än den vänstra. Så jag har typ kalle anka fötter =P

Men killen sa att jag inte fick springa än då jag måste gå in skorna först.
Vilket är självklart men lite tråkigt då jag känner att jag har spring i benen så att säga.


Ja så här ser dom ut =) 1599 kronor gick dom loss på så jag hoppas dom är bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar