onsdag 29 april 2015

Invägning v.3

Onsdag idag vilket betyder vägning.
Idag visade vågen -1,4kg.
Ett resultat jag är väldigt nöjd med =)

Varför jag har valt att väga mig varje vecka i alla fall nu till en början är för att se om jag går rätt till väga med maten bland annat. 
Skulle ju inte kännas så kul att kliva upp på en våg efter en månad och det har inte hänt någonting för man inte har ätit rätt.

Men som jag äter just nu så verkar ju det funka och det är jag glad över då jag ändå äter vanlig husmanskost.
Sen att jag rör på mig är ju också jätte viktigt.

Nästa Onsdag är det inte bara vägning utan mätning också. 
Dock har jag ju inte kört stenhårt sedan jag först skrev att jag skulle ta tag i allt då jag tyvärr ballade ur en sväng. 
Men nu känner jag att jag kommit igång riktigt =)

Jag ska skriva ett inlägg enbart om hur jag äter och när jag äter, så kanske någon blir lite inspirerad att prova kanske.

Kommentera gärna om ni har några frågor =)

Lite motivation =)



Och så lite skratt! =)



Jo, förresten så har jag nått mitt första delmål =)
Så nu ska jag unna mig..ja inte sötsaker utan annat. Och vad det blir får ni se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar