måndag 20 april 2015

New In!

Förra veckan vart det en liten stros på Birsta City med Vickis.
Men jag hittade typ inget. Det är ju så ibland. Vissa gånger hittar man för mycket grejer man vill ha för att nästa gång inte hitta något alls.

Men det här vart det alla fall, ja och så vart det en diskborste på Ikea men hur kul är det då?


Nagellack till mig som jag hittade på rea inne på Lindex, fastnade för färgen direkt och varför vet jag inte då den är ganska ful?!


Ett till par solbrillor åt Nova, även dom från Lindex. Tror dom gick på typ 60 spänn och trots att dom såg små ut var dom tyvärr lite för stora så dom ramlar ner hela tiden så det får bli att lägga undan dom till senare.


En badanka åt Nova från lagerhouse. Hon har surrat om badankor i flera veckor nu, jag vet inte ens vart hon har fått det ifrån så jag köpte en och självklart när hon fick den ville hon ju bada på stört men den stackars badankan fick vara med typ 1 minut sen var den inge rolig längre...vem vet..det kanske vänder.


 Och glassbägare från Lagerhouse. Tyckte mest att det var en kul grej om man ska göra mjukglass hemma eller bara vanlig kulglass =)

Ja det var det de! Inte mycket shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar