torsdag 23 april 2015

Torsdag!

Idag när jag skulle lämna Nova vart det tok. Precis när jag stängt grinden och ska gå springer Nova iväg med sin bästis Selma för att leka. Men tyvärr springer dom in i varandra så Nova tappar balansen och ramlar rakt fram och hinner inte ta emot sig.
Jag springer in igen och lyfter upp henne. Hon gråter jätte mycket och jag börjar göra en snabb undersökning.
Hon har slagit pannan så hon fått ett märke där och sedan börjar det komma lite blod ur ena näsborren. Så hon tog emot sig med ansiktet helt enkelt. Men efter en stund lugnade hon ner sig alla fall och ville gå iväg och rita med fröken.

Så jag åkte därifrån men det kändes inge vidare.
Jag åkte till Matfors och tog ett varv i elljusspåret. Har inte varit där sedan jag gick högstadiet. Så jag det vart lite fel där en sväng =)

Efter det gick på Ica och köpte med mig en plock sallad hem.

När jag åkte från Matfors så ringde jag till dagis för att se hur det hade gått.
Och Nova var pigg och glad som tur va =)

Nu väntar jag bara på att åka och hämta henne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar