måndag 4 maj 2015

Stugan!

Vi åkte ju till stugan i torsdags efter Fredde jobbat klart.
Eftersom vi kom iväg så sent så käkade vi middag i krokom med svärföräldrarna.

Var ganska så kallt i stugan när vi kom fram så det var bara att slå på elementen och elda på för fullt.

På fredagen så började vi måla garaget där uppe.
Och jag tog en väldigt kort men super jobbig jogging runda.
Trodde typ att jag skulle dö.
Stugan ligger ju på ett berg typ så det är en jäkla backe.
Till middag vart det grillat.

På lördagen åkte svärföräldrarna hem och vi fortsatte måla garaget och så gick vi på picknick.
Lördag är ju min vilodag så inge träning då.
På kvällen tittade vi på Gladiatorerna och det var de avsnittet vi var och såg inspelningen för.

Sen på söndag var det städning av stugan innan vi åkte hem.

Väl hemma så åkte jag,Nova och mamma till morfars grav och planterade blommor och sedan bjöd mamma på pizza men jag valde sallad (klapp på axeln)

På kvällen drog jag ut för att jogga och det gick jätte bra den första kilometern sen så fick jag så himla ont i högerfoten. Under foten liksom. Undra om det beror på att jag är plattfot och att jag kanske måste gå in skorna mer?

Ja men det var det de ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar