onsdag 29 juli 2015

New in!

Tog och beställde hem två nagellack och ett läppstift, ja tror det eller ej! har börjat digga läppstift!!!!
Mycke beror det på att Nova väldigt gärna vill göra sig "fin" när vi är hemma och är lediga och då är det just läppstift hon vill ha och jag hade typ ett i en väldigt tråkig färg så jag beställde ett som jag trodde skulle vara rosa men det gick mer åt det röda håller men Nova är super nöjd vilket är huvudsaken.

Nova vart så tjusig så när hon hade kletat på lite, och ja det mesta var runt "utanför" men vad gör det? Bara charmigt =)
Men då jag prövade det frågade Fredde vad jag skulle ha i timmen...hahaha..där fick han till det.

ja men tillbaka till inköpen.


Essie - madison ave-hue älskar verkligen färgen, är lite pytte lite glitter i den. Var denna färg jag hade på mitt förra inlägg med lite detalj på ringfingret.



Essie - jazzy jubliant. Ett nagellack med en massa olika färger på glittret. Var ju inte meningen att det skulle vara den här. Måste ha tryckt fel då jag beställde men men..orkar inte skicka tillbaka...

Essie  kostar hos kicks 129 kr/st. Vilket jag ändå tycker är ett bra precis då det är stora flaskor.




Max Factor - Bewitching Coral

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar