torsdag 30 juli 2015

New stuff!

Mera new in igen!


En ögonskuggspalett The Nudes från Maybelline. Just nu har dom den för 149 kr på Kicks, kostar annars 169 kr. Det är ju helt klart en budget variant. Gillade att det var både matta och skimrande skuggor. Dock vill jag nog ha en till i lite mera varma toner, dom som går mer i brunt. Smidigt att ha paletter så slipper man ha en drös med singel skuggor.


Nagellack från O.P.I. Blir dom första för mig.
Ett i svart, ett i vit och en top coat (matt). Tyckte dom var dyra men flaskorna var jätte stora! Får bli en recension av dom då jag hunnit testa dom.
155 kr/st kostar dom.

 
Lite mera nagelprylar. Nagellim, nagellacks bortagning och en dotting tool.





Nageldekor som jag hittade för väldigt billig peng på fyndiqs hemsida.

Det kanske verkar som att jag typ köpgalen ibland. Men under juni,juli,augusti är det 15% rabatt på ALLT på kicks hemsida för medlemmar så då brukar jag passa på att köpa sådant jag tycker är dyrt.
Har beställt fyra omgångar hittills tror ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar