tisdag 6 oktober 2015

Godmorgon tisdag!

Igår var en ganska så lugn dag.
Jag och Nova pysslade ed pärlplattor så nu ca 2 år efter att hon fick dom är det nu slut på pärlor.

Jag städade så klart. 
Sen så åkte vi till matfors för att köpa mat och ta ut två paket. (paketen kommer i ett separat inlägg)

Väl hemma lagades det mat och sen var det typ chill hela kvällen.
Jag låååång duschade, det är ju så otroligt skönt!

Sen så gjorde jag ren mina sminkborstar som jag använder mest.
Brukar göra det en gång i veckan. Skulle helst vilja göra det fler gånger i veckan men det är ju liksom inte det roligaste här i världen.
Brukar göra ren borstarna på söndargarna men eftersom jag väntar på ett paket med prover från tikei ville jag ha borsten nytvättad tills den kom och jag misstänker att det dimper ner i brevlådan idag, håller tummarna =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar