måndag 5 oktober 2015

Kanelbullensdag..igår.

Igår var det ju som sagt kanelbullensdag.
Och eftersom jag verkligen suger på att baka bullar så skonande jag min familj från det och istället åkte jag och köpte bullar istället.



Vi grejade rätt mycket hemma igår. eller vi och vi...Fredde skruvade med lastbilen nästan hela dagen och jag sprang fram och tillbaka inne med dammsugare,disktrasa och diverse annat.
Gjorde även ren Billys bur och flyttade på den nu inför vintern.
Så lille man fick springa runt i hagen nästa hela dagen igår.

Köpte även två ljung när jag var på Ica, men shit...50 kronor styck...


Sedan fick vi besök av Novas faster, hennes karl och Novas kusin.
Dom kom med en liten present som dom köpt när dom var i utlandet.
Behöver nog inte säga att hon vart överförtjust..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar