måndag 19 oktober 2015

Måndag 19/10

Halloj!

Som tur var så varjag inte "sjuk" utan jag hade fått en allergisk reaktion efter att jag gett Billy mat, det vill säga hö. Och jag måste verkligen tvätta händerna efteråt och slänga av mig jackan jag har haft på mig, och det måste jag ha glömt..

Så idag har jag jobbat =)
Och det gick jätte bra idag, men det vra för att det var lite post idag..

Har inte så mkt att skriva om idag så jag slänger in lite om mina hudvårdsrutiner, inte vanlig rengöring utan lite annat.

Dessa produkter använder jag


1. Lumene -Bright Touch 2in1 Detoxifying mask and micro scrub.
Använder denna en gång i veckan på rengjord hy, och jag blir hur mjuk som  helst i facet =)
2. Sampar - Natt mask använder denna typ varannan dag också den så klart på rengjord hy, sköljer bort den på morgonen.
3. Black Head pore strip-denna finns även på tub. En svart gegga som jag använder där jag har väldigt synliga porer, som panna,näsa och haka. Den stelnar och sen drar men helt enkelt av den och pormaskarna följer med =) Köper dess i tio pack för en billig peng på fyndiq =)och den använder jag en gång i veckan.
4. Lumenes BB serum. denna använder jag varje dag efter rengöring och före dag kräm, luktar precis som Pez, ja ni vet godiset =) Får ett jätte fint lyster i hela ansiktet =)

Ja det var det de =) Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar