söndag 18 oktober 2015

Sjukling..

och ja det är jag som åkt dit den här gången. 
Näsan har brakat ihop totalt. Men det är bara att kämpa på än då. Det är tvät som ska tvättas, det ska städas och snart ska jag sätta mig i bilen och hämta min man som ska åka in och lämna lastbilen i stan.

Känner inte alls för att jobba imorgon men va ska man göra liksom, är ju bara vikarie och då får man ju bara vara glad om man får jobba. Så jag åker dit imorgon och hoppas på det bästa.

Annars då? På onsdag är det äntligen dags att ta bort Novas gips så det ser vi verkligen fram emot =) Och så blir det Halloween firande ed grannarna på kullen till helgen (japp en vecka innan Halloween).

För Nova har det gått riktigt bra att vara på dagis med gipset och det är ju tur de =)
Livet rullar på som vanligt helt enkelt, fast jag har fått mina funderingar på att gå nån kurs..men vi får se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar