lördag 3 oktober 2015

Rosa Bandet.

Det är ju som sagt Oktober månad nu och då är det ju rosa bandet kampanj överallt.
Jag skänker alltid pengar till bröstcancerfonden. Och jag uppmanar alla att göra det. Spelar ingen roll vilken summa, många bäckar små som det heter.

Igår åkte vi till Granngården efter sjukhusbesöket då jag ville köpa ljung, men dom hade helt slut så vi köpte lite andra saker som två nya krattor, lite prylar till Billy och Nova köte nå leksaker till katterna. 

Och så köpte jag en orkideè. Som det var ett rosa band på. Dum som jag var kollade jag inte hur mycket pengar det gick till bröstcancerfonden. Men men..
Och så köpte vi bullar som var i samarbete med rosa bandet. Dom hade även ett litet meddelande på botten. Och dom var supergoda =)



Ja och Fredde köpte Rosa Bandet plastpåsar då han var och handlade så han var mäkta stolt =)

Så ge ditt bidrag du också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar