lördag 3 oktober 2015

Glossybox September.

Guuu så missnöjd jag vart över Glossyboxen den här månaden =/



Två utav sakerna har jag gett bort redan.
"Läppsylen" hade en fruktansvärd röd färg som jag verkligen inte passar i så den fick svärmor. Mascaran kan jag dock inte säga så mycket om då jag inte testat den men svärmor högg den också. Jag har redan en superbra mascara som är helt underbar.
Ögonskuggan från Make up store tyckte jag inte alls om då den var jätte dåligt pigmenterad. Fick gnugga flera gånger med fingret innan jag fick nån färg. Och lila är inte alls min färg. Så den får nog Nova som hon kan leka med då hon också vill "sminka" sig.
Ansiktsmasken från Oriflame är nog den jag ser mest framemot att pröva och den enda jag vart glad över.
Och sen var det caviar. Små pärlor att ha på naglarna. Kommer nog att använda det någon gång ibland.

2 av 5 får denna box av mig.
Har fått 3 boxar och jag har varit riktigt nöjd med två av dom så det är faktiskt riktigt bra tycker ja.

Men nu ser jag framemot nästa box istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar