lördag 5 december 2015

Igår, Fredag.


Halloj!
Igår var det en låång dag blandad med skräck, haha.
Men morgonen började bra.
Denna stod på bordet när jag vaknande =)

Men jag tyckte det var onödigt av han att köpa den dyraste, men glad vart jag så jag fick öppna fyra luckor på en gång och en till då imorse =)



 Igår så åkte vi in då Fredde skulle hämta hem lastbilen, och jag var åkrädd hela vägen och fick typ dödsångest lite då och då.
Men det slutade med att han inte tog med sig lastbilen (vart nyss avbruten av Nova som inte ville titta julkalendern för "-den är sååå oskön!" , jag blir bara say what??)
Så vi åkte hemöver men stannade på färgaffären i Matfors och inhandlade lite prylar till mitt lilla projekt är hemma..men mer om det senare..



Till middag vart det ett första besök på Pink Ladies Diner. Min fina make bjöd på middag =) 
Han åt en sloppy joes och jag ribs som var så jävulskt goda!  nom nom. Dressing till min mat fick då fredde då den var gjord på jack daniels, tack men nej tack.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar