söndag 6 december 2015

Igår lördag.

Igår åkte vi upp till svärföräldrarna och stannade över natten.
Fredde skulle nämligen fixa bromsarna på sin bil och medan han var iväg och gjorde det så var jag och Nova ute och busade i snön.
Vi gjorde en snögubbe som inte såg riktigt klok ut, haha och två ljuslyktor.
Min ljuslykta ramlade tyvärr ihop ganska så snabbt men Novas stod upp länge =)

Sedan så var det bakning som gällde.
Så jag har för första gången gjort rullrån, nom nom.
Nova hjälpte till med smeten och sedan gjorde svärmor fyra stycken och visade mig sen var det min tur och shit va roligt det var! Efter ett tag fick jag in snitsen och dom vart riktigt fina =) så tre lådor med rullrån har jag med mig hem =)

Idag söndag var det tyvärr inge bra snö för att göra snögubbar så vi har åkt pulka istället.
Och så grävde jag ner en skatt i snön och markerade med ett kryss som Nova fick leta efter och gräva fram =)

Men nu är klockan 12.46 och vi är på väg hem. Borta bra men hemma bäst. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar