måndag 21 december 2015

New In!

La en beställnig hos kicks för ett tag sedan.
Var lite julklappar som skickades efter men även lite smått och gott till mig själv =)




Två nya nagellack och jag har invigt dessa färger men det får ni ser mer om i nästa inlägg. Har mycket bra att säga om dessa <3



 Ny rengöring, var inte så nöjd med dom andra jag hade från Lumene så testade en annan serie och än så länge känns det bra och dom är prisvärda =)




Eos läppbalsam, kände att jag måste prova dom då det var nästan hypat ett tag om eos och den får bra betyg. Jag gillar förpackningen då den är liten men kanske inte jätte smidig att ta  med sig i byxfickan.. och jag gillar läppbalsam som man inte måste stoppa ner fingret i,känns bra så ohygieniskt och man blir bara kladdig och dan om fingrarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar