fredag 11 mars 2016

Fredag 11/3

Gud vilken underbar dag det har varit idag!
Strålande sol och helt underbart helt enkelt, riktigt sportlovsväder.

Vi har varit ute största delen av dagen, vi har åkt madrass,åkt stjärtlapp och bara på rumpan =) 
Fredde gjorde en soffa ute i snön som vi satt och myste i och fikade =)
Nova och fredde tog en skotertur också och medan dom gjorde det så satt jag och myste med Billy (kaninen) som även passade på att sticka men så snäll som han är så var det inte vidare svårt att få tag på han så han fick skutte runt i hagen en stund så han vart nöjd =)

Vi var även iväg och handlade lite, mest grönsaker och frukt och det gick på över 600 spänn...jisses..

Fick även hem grejerna som jag hade beställt till mig själv, tummen upp =)
Igår hämtade jag ut Novas fönsterlampa men det känns ju inte som någon mening att plocka ur den ur kartongen...

Idag så har vi även fixat biljetter till årets Monster Jam, jag hade kunnat skippa att åka i år men så såg vi att det var Dennis Andersson som skulle köra Grave Digger i år var det bara ett måste att åka ner. Vi funderande en stund om Nova skulle följa med i år men vi väntar till nästa år då hon fortfarande lätt kan bli rädd för motorljud.
Istället för att bo på järva krog som vi alltid gör så bokade vi rum på Friends hotellet som ligger alldeles bredvid. Så det kommer att bli spännande att pröva något nytt ställe =)
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar