onsdag 9 mars 2016

Onsdag 9/3

Halloj!

Medan Nova varit på dagis idag så har jag fått lite tråkiga saker gjort.

Igår shoppade jag lite till mig själv...puder och sånt som börjar ta slut.
Men idag har jag smygshoppat lite till Novas rum.
Får liksom ta lite saker i taget men just nu är Novas nya rum prio ett och det hennes rum som ska bli klart först eller ja typ samtidigt som köket.

Men i alla fall..
Beställde en fönsterlampa idag, Nova har redan denna lampa och just nu används den vid hennes lilla bord men det ska få bli uppgraderad till fönsterlampa sedan och eftersom det är två fönster behövs ju en till.

359 kr men så fick jag 10% rabatt

Sedan så ska jag göra iordning mitt gamla skrivbord, det ska målas och kanske blir det dekorplast på skivan, har liksom inte bestämt mig än men en ny knopp till lådan vart det alla fall.

En söt liten porslinsknopp för 35 kronor.


Vart även en print..

99 kronor.

Sedan köpte jag lite annat smått och gott till en grej jag ska försöka få till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar