torsdag 11 maj 2017

11/5-17 nytt till sovrummet.

Vårat sovrum ska få sig en makeover den också och det blir med nya tapeter och golv men då det är helt ok ändå så blir det senare då vi har andra rum som kommer att gå före.

Men man kan ju ändå piffa till det =)
Jag har målat om ett gammalt skrivbord och bytt handtag.
I den har jag alla mina "skönhets" prylar.
såsom nagellack, reservborstar, extra smink, hudvårdsprodukter and so on.

•uppe på skrivbordet har jag två ljusstakar som jag valde som julklapp från jobbet, stilrena och silver.
•örhängsförvaring som kommer från cocopanda.
• smyckesträd som jag köpt på hus och rum i Birsta.
• en orkidé som tyvärr inte blommar just nu i en silver kruka
• sminkförvaring från cocopanda som jag har mina läppprodukter och parfym i.
• Tre tavlor som jag beställt från Desenio med lite passande motiv. även ramarna i silver kommer från desenio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar