söndag 18 juni 2017

18/6-17 Batman, paj, fotboll och en massa bajs..

Igår innan vi skulle gå  och sova skulle vi gå ut och natta Billy (kaninen) men hittade överraskning ute på bron.
En död fladdermus. Har bara sett fladdermöss på långt håll när dom flaxar fram på kvällen. Alltså dom är bra äckliga..massa små vassa tänder..

Idag har varit en produktiv dag.
Har fogat alla hörnen i skafferiet.
Fredde gick med röjsåg och fräste av mkt lång gräs här och där. Jag gick efter och krattade ihop allt och körde undan med skottkärra.

Jag har bakat rabarberpaj *mums*

MEN....innan vi skulle dra iväg på fotbollen med Nova skulle jag gå ner i tvättstugan och kolla om tvättmaskinen var klar. Halvvägs ner i trappen  kände jag det...lukten...lukten av bajs...
Går in i tvättstugan och upptäcker att det har tryckt upp bajs rent ut sagt upp ur golvbrunnen och en bra bit ut på golvet...

Inte mycket att göra där och då..vi drog iväg på fotbollen och jag funderade mest på om jag skulle flytta till lägenhet istället haha.

Efter fotbollen var det bara att kavla upp ärmarna och köra igång..jag som annars inte är så känslig pallade inte riktigt av detta..jag höll på att spy måååånga gånger.
Fredde gjorde ett jävla bra jobb må ja säga.

Så nu har vi ringt Corvara och dom skulle skicka en bil imorgon så fort det vart en ledig.
Så nu blir det att pinka ute innan vi vet vad som är fel.

Imorgon är det invägning..tror det går åt skogen...är så himla uppsvälld så jag får hoppas på plus minus noll..men brydd blir jag inte om det är plus..
Har inte tränat någe alls idag men gjort annat..så kallad vardagsmotion..

Nä nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar