tisdag 6 juni 2017

6/6 -17 20.07

ja nu är klockan strax efter åtta och dagen börjar närma sig sitt slut.

vi fick god mat hemma hos mamma och jag tror jag åt lite för mycket haha

när vi åkte hem svängde vi ner på kyrkan så jag fick vattna lite hos min mormor och morfar. kan inte fatta att det snart redan har gått ett år sedan mormor gick bort..

väl hemma har jag dragit igång en tvättmaskin.
märkt Novas nya regnkläder.
och snart ska jag göra ett träningspass som fokuserar på magmusklerna.
igår gjorde jag ett rump pass och jag har världens träningsvärk idag.
Plus att jag hann med 15 min på cross trainern på förmiddagen. visste att jag inte skulle hinna med 30 minuter så jag tog det tyngsta programmet och på den kvarten vart jag nog så bra svettig.

men nu är det dags att ta av sig lösögonfransarna.

fick bli en annorlunda blogg idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar