måndag 26 juni 2017

invägning v.26

Måndag igen då.
Var sååååå nojig över att ställa mig på vågen efter några dagars midsommarfirande i stugan.
Men vart glatt överraskad.

- 0, 5 kg.
Så jag har gått ner dom 3 hekto jag gick upp förra veckan plus två hekto till.
Så det känns helt ok för mig.
Så 4 kg ner än så länge och det känns som ett jättebra tempo.
Jag har fått in träningen lite bättre.
Känner jag mig dock inte alls sugen på träning kör jag halva tiden på cross trainern istället. så länge jag ändå gör det håller jag mig bättre på spåret.

Förra veckans träning.

Måndag - Cykel 26 min. Tränat rumpan. 30 days challenge dag 1

Tisdag- Tränat rumpa och 30 days challenge dag 2

Onsdag - 30 days challenge dag 3

Torsdag - cross trainern 17 min, 30 days challenge dag 4

Fredag - intervall med promenad och joggning 5,6 km. 30 days challenge dag 5

Lördag - Intervall med promenad och joggning 5,6 km. 30 days challenge dag 6

Söndag - 30 days challenge dag 7

Så 2,9 kg till delmål 2! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar