tisdag 6 juni 2017

nationaldagen 6/6 -17

06.52 godmorgon Sverige!
idag tänkte jag prova en ny slags bloggning. jag kommer att titta in flera gånger om dagen och uppdatera vad jag gör under dagen, skriver även in klockslaget när jag börjar skriva.
Nova väckte mig före klockan sex så man är ju lite mör. Nova har redan fått frukost. själv så väntar jag tills maken kliver upp. Tänkte nämligen testa en helt ny frukost idag. vad får ni se sedan och betyget. tror dock att det inte är så himla nyttigt haha.
har världens träningsvärk på insidan låren idag. Gjorde nämligen en sån där 7 minuters träning igår med fokus på rumpan. så jag tycker ju att det borde värka i skinkorna istället haha men bättre att ha träningsvärk än inte alls.

Jag och Fredde har även en bestämt oss för att sluta snusa och idag är dagen snusdosa kommer att ta slut. så vi får se hur det går. kanske inte det smartaste att sluta snusa samtidigt...jag skojade och sa att det är bara att fylla i skilsmässopappren på en gång haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar