måndag 12 juni 2017

Nya livet v.24

Idag var det dags att ställa sig på vågen.

-0, 9 kg. Nästan 1 kg så jag är nöjd =)

Så nu har jag sammanlagt gått ner 3,5 kg.

Såg nu i min "planering" att första delmålet var 3 kg sedan blir det 5kg.

så jag beställde en liten delmål present åt mig själv förut. Vad det är visas då den dimper ner i brevlådan.

Har redan bestämt alla delmål presenter så jag har lite att kämpa för.

Förra veckans träning såg ut så här:

Måndag - 15 min cross trainern 7 minuters rump träning

Tisdag - 15 min cross trainern 6 olika magövningar

Onsdag - 30 minuter cross trainern

Torsdag - 30 minuter cykel

Fredag - 30 minuter Cross trainern

Lördag - vilodag

Söndag - 30 minuter cykel

Lite sämre tränat denna vecka men bättre än inget alls som förut,haha!

Och igår fuskade jag kanske lite för mkt när jag var hos svärmor..hon är alldeles för duktig på att baka.
Men det gick ju vägen, minus alla fall!

Nu tar jag sikte på nästa del mål på -5kg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar