lördag 15 juli 2017

15/7-17 rensar och sorterar nagellack.

Hallå lördag!
Nu har jag fyra veckors semester =)
Och gu va jag ska njuta!

Nu har man ju tid att ta i tag i saker man skjutit på, haha.

Jag började i liten skala.
Städade i min nagellackslåda.

jag har ju nästan lite för mkt prylar..men i perioder älskar jag att pyssla med naglarna så det är bara att spara.
Men så har jag bestämt mig för att hädanefter bara köpa essies nagellack, varför? för dom kan jag ha stående i lådan  haha. och det ser snyggare ut med ett märke.
men sedan så är dom jättebra. så nu kastade jag mitt svarta lack från O.P.I för det hade börjat torka så då beställde jag ett svart från esssie istället.

jag la i en tom glossybox låda för att inte allt ska fara omkring när jag öppnar lådan.
sorterade in efter märke.

sedan locket till glossyboxen fick rymma, filar, removers, nagelfolie, dotting penna, lim, strassstenar, caviar. ja, you name it.

37 lack...behöver man så många? ja,gärna fler om man heter Henny =)

Har även målat naglarna faktiskt.
Vart ett lack från kicks egna märke som jag aldrig använt förut.
Beach sunset. sedan vart det några vita prickar med lack från O.P.I. som heter Alpine Snow.

Fredde är ute och klipper gräset och nu tänkte jag gå och göra något roligare än att sortera nagellack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar