onsdag 19 juli 2017

19/7-17 Hyllorna på plats

Nu är hyllorna på plats runt tvbänken.
Jobbigaste var att bära upp alla filmer och sortera dom.

passade på att rensa ur dubbletter, och lite xbox 360 och nintendo wii spel som jag kommer att sälja på loppis.

Novas filmer får nu vara på hennes rum så det vart nästan ett fack tomt nu och förut var dom överfulla.
Vi har väl mellan 1000 - 1500 filmer. varför så många? när jag och Fredde träffades och jag flyttade in hos honom hade inte han en enda tv kanal så då blev det att man köpte filmer istället och sedan så ääääälskar jag film. så vissa filmer måste man bara ha.

Tv bänken och hyllorna kommer från Ikea och är från hemnes serien. Korgarna är också från Ikea och rymmer spel, speldosor, sladdar och sådant.

Har en tunna från Ikea som förvaring av Novas leksaker nere.
Ljuslyktorna på väggen köpte jag för länge sedan på en inredningsbutik som fanns i matfors.

Nu är det bara soffan, soffbord och avlastningsbord som ska bäras upp. har mamma och pappas soffa och bord nu.
dom ska sedan bäras ner till lilla huset.
Båda husen kommer att vara inredda med allt som ett hus ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar