tisdag 10 april 2018

Tisdag 10/4 köksö och eBay shopping

Vi har ju börjat montera köksön här hemma och efter att ha införskaffat benen som saknats upptäckte vi att det fattades ett paket med handtag. Och till vår stora fasa hade just dom handtagen hade utgått ur sortimentet och går inte att få tag på.
Och jag har ingen större lust att ha en annan sort på två lådor och definitivt inte byta ut alla...Så jag gjorde det man brukar göra när man har bekymmer...jag googlade och hittade dom handtagen på eBay. Så det var bara att beställa. Så nu har jag gjort något nytt idag. 
Jag har aldrig beställt från eBay förut.
Men med min tur lär det väl sluta i katastrof,haha.



Nova är fortfarande magsjuk så efter att Fredde varit hemma nu i två dagar ska jag vara hemma onsdag och torsdag.
Fredag är jag ju redan ledig men lördag blir det jobb om jag inte blir smittad då förstårs..håller tummarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar